Uşak Üniversitesi Eğitim Öğretim Sınav Yönetmeliğine göre öğrenciler, her dönem başında akademik takvimde belirlenen tarihlerde kayıt yenilemekle yükümlüdür. Kayıt yenilemeyen öğrenci öğrencilik haklarından yararlanamaz.

2017-2018 Akademik Yılı Bahar Dönemi için kayıt yenileme dönemi 05 Şubat - 11 Şubat 2018'dir.

Öğrencilerimizin ders kayıtları için Üniversitemize gelmelerine gerek yoktur. Tüm işlemlerini internet üzerinden yapabilirler.

Kayıt Yenileme 3 adımdan oluşmaktadır.

1. Katkı Payı/Öğrenim Ücretini yatırma

Öğrencilerin her dönem başında ilgili dönemin katkı payı/öğrenim ücretini ödemeleri gerekmektedir. Katkı Payı/Öğrenim ücretini ödemeyen öğrenci ders kaydı yaptıramaz.

Öğrencilerimiz Bahar yarıyılı için belirlenen katkı payı/öğrenim ücretlerini 5 Şubat - 11 Şubat 2018 tarihleri arasında öğrenci numaraları ile Türkiye genelindeki tüm Ziraat Bankası şubelerinden, Ziraat Bankası ATM'lerinden veya Ziraat Bankası İnternet Bankacılığı üzerinden yapabilirler. Başka banka ve şuebelerinden EFT veya havale kabul edilmemektedir.

Yeni kayıt yaptıran öğrencilerimizden, kayıt yaptırma sırasında öğrenim ücereti/katkı payı ödemesini yapanlar ile katkı payı/öğrenim ücreti ödeme yükümlülüğü olmayan öğrenciler doğrudan Online Ders Kayıt işlemi yapabileceklerdir. 

Tüm öğrencilerimizin Katkı Payı/Öğrenim Ücretleri ile ilgili açıklamaları dikkatlice incelemeleri gerekmektedir.

2. Online Ders Kayıtları (Ders Seçme)

Katkı Payı/Öğrenim ücretini ödeyen öğrenciler Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden ders seçimi yapmak zorundadır. Öğrenim Ücreti/Katkı Payını ödemek kayıt yenileme anlamına gelmemektedir. Bu nedenle tüm öğrencilerin ders seçme işlemini yapmaları, danışman onaylarını takip etmeleri gerekmektedir.

2017-2018 Akademik Yılı Bahar Dönemi için kayıt yenileme dönemi 05 Şubat - 11 Şubat 2018'dir. Bazı Birimlerde bu tarihler farklılık gösterebildiğinden öğrencilerimizin ilgili Birimin akademik takvimini dikkatle incelemeleri gerekmektedir.

3. Danışman Onayları

Online Ders Kaydını yaparak danışman onayına gönderen öğrencinin ders kayıtları danışman onayı ile tamamlanır. Ders kayıtlanma formuna imza atmayan ve seçmiş olduğu dersleri kontrol etmeyen öğrenci, danışmanını vermiş olduğu dersleri almak zorunda olacağından derslerle ilgili itiraz hakkı olmayacaktır. Daha detaylı bilgi için öğrencilerimizin danışmanları ile irtibata geçmeleri gerekmektedir.

2017-2018 Akademik Yılı Bahar Dönemi için Danışman Onay dönemi 12 Şubat - 16 Şubat 2018'dir. Bazı Birimlerde bu tarihler farklılık gösterebildiğinden öğrencilerimizin ilgili Birimin akademik takvimini dikkatle incelemeleri gerekmektedir.

 

 


Oluşturma: 15 Ocak 2018