Birim Personelleri
Şube Müdürü Mehmet KAYA - Dahili No: 1304
Tekniker Veli ÇELEBİ - Dahili No: 1351
Bilgisayar İşl. Metehan YILDIZ - Dahili No: 1310
Bilgisayar İşl. Ömer BİÇER - Dahili No: 1350
Burslar, Harçlar ve Diploma Hizmetleri Şube Müdürlüğünün görevleri aşağıda belirtilmiştir.
Burslar, Harçlar ve Diploma Hizmetleri Şube Müdürlüğü, YÖK, KYK ve diğer kurumlar tarafından öğrencilere verilen bursların takibi, başarılı öğrencilerin belirlenmesi; katkı payı/öğrenim ücretlerinin tahakkuk, tahsil ve iade işlemleri; Üniversitemize yeni kayıtlanan öğrencilerin kimlik kartlarının düzenlenmesi, öğrencilerin mezuniyet işlemlerinin yapılması, mezun olan öğrencilerin diplomalarının ve diploma eklerinin; başarı belgesi ile onur veya üstün onur belgesi almaya hak kazanan öğrencilerin belgelerinin hazırlanması ve teslim edilmesinden sorumludur. Burslar, Harçlar ve Diploma Hizmetleri Şube Müdürlüğü, Burslar ve Harçlar Birimi, Mezuniyet İşlemleri Birimi ile Diploma ve Kimlik Birimi ve Satın Alma ve Ayniyat Birimlerinden oluşmaktadır.
·YÖK, KYK ve diğer kurumlar tarafından öğrencilere verilen burs işlemlerinin takibi,
·YÖK, ÖSYM ve KYK gibi Kurumlarla koordinasyonun sağlanması, yazışmaların yapılması,
·Üniversite Burs başvurularını KYK’ya bildirmek,
·Burs ve kredi alan öğrencilerin bilgilerinin otomasyonda güncel olarak tutulmasını sağlamak,
·Katkı payı/öğrenim ücretlerinin tahakkuk, tahsilat ve iade işlemlerinin takibi,
·Maliye katkı payı raporlarının hazırlanması ve YÖK'e bildirilmesi
·Başarılı ve dereceye giren öğrencilerin belirlenmesi,
·Öğrenci kimlik kartlarının basımı, dağıtımı ve bandrol işlemleri,
·Öğrencilerin mezuniyet işlemlerinin yapılması,
·Mezuniyet evraklarının doğruluğunun kontrolü,
·Diploma, diploma eki, başarı, onur ve üstün onur belgelerinin basımı, bilgilerin doğruluğunun kontrolü, OBS’ye girilmesi ve öğrencilere teslim edilmesi,
·İlişik kesme belgelerinin kontrolü, otomasyona işlenmesi ve saklanması,
·Yanlış veya hatalı basılan diploma vb. belgeler ile kimlik kartlarının imha edilmesinden sorumludur.
· İhale işlemleri
·Birim için gerekli satın alma işlemleri ve takibi
·Taşınır kayıt ve kontrol işlemleri
·Ayniyat işlemlerinin takibi ve yapılması
·Ödeme emirlerinin düzenlenmesi işlemleri
·SGK, Yolluk ve Harcırah işlemleri
·Puantaj işlemleri
·Fazla Mesai İşlemleri
·Staj İşlemleri ile ilgili YÖK (bütçe) yazışmasının yapılması
·Daire Başkanlığının bütçesini hazırlamak, üst yönetimin onayına sunmak ve bütçenin uygulanmasını sağlamak.