Daire Başkanlığı’mızın her türlü yazışma ve mali işlemleri, İdari İşler Şube Müdürlüğü tarafından yapılmaktadır. İdari İşler Şube Müdürlüğü; Personel ve Yazı İşleri Birimi, Satın Alma ve Ayniyat İşlemleri Birimi ile Kalite ve İstatistik Birimlerinden oluşmaktadır.
İdari İşler Şube Müdürlüğü’nün başlıca görevleri;
· Yazışmaların yapılması,
· Daire Başkanlığımız görev alanları ile ilgili Senato ve Üniversite Yönetim Kurullarında görüşülecek
gündem konularının takibi,
· Birim personellerinin eğitim ve dier faaliyetlerinin planlanması ve gerçekleştirilmesini sağlamak,
· Personel özlük işlemlerini takip etmek (terfi, atama, hastalık izni, yıllık izin, mazeret izni vb.),
· Olur’ların alınması,
· Gelen evrak ve giden evrakların tasnifi, dosyalanması,
· Evrak kayıt veya EBYS sistemi üzerinden işlemleri gerçekleştirmek,
· Daire Başkanlığının elektronik postalarını kontrol etmek ve cevaplandırmak,
· Öğrenci Staj işlemlerini takip etmek,
· İhale İşlemleri
· SGK, Yolluk ve Harcırah işlemleri,
· Satın alma ve muhasebe işlemler,
· Taşınır Kayıt ve Kontrol işlemleri,
· Ayniyat işlemleri,
· Daire Başkanlığının bütçesini hazırlamak, üst yönetimin onayına sunmak ve bütçenin
uygulanmasınısağlamak,
· İstatistiki verileri hazırlamak, gerektiğinde iç ve dış paydaşlarka paylaşmak,
· Kalite işlemlerinin takibi ve düzenlenmesi,
· Stratejik Plan ve Faaliyet raporlarının hazırlanması,
· Anket düzenlemek,
· KİDR için istenilen bilgilerin hazırlanması,
· Daire Başkanlığının elektronik postalarının kontrolünden sorumludur.